Certifikovaný systém managementu

Certifikovaný systém managementu

Politika ISM

Společnost MONZAS, spol. s r.o. má zaveden integrovaný systém řízení, zahrnující management kvality dle normy ČSN EN ISO 9001, environmentální management v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 14001 a management bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle ČSN ISO 45001.

Tento systém zabezpečuje dodržování kvalitativních standardů při poskytování našich služeb. V rámci systému je aplikován procesní přístup s intenzivní orientací na zákazníka. Integrovaný systém se trvale zlepšuje a jeho způsobilost je pravidelně ověřována dozorovými a recertifikačními audity.

Tuto politiku kvality, ochrany životního prostředí a vytváření bezpečných a zdravých pracovních podmínek se vedení společnosti zavazuje naplňovat, udržovat a zlepšovat následující zásady:

K zabezpečení uvedených zásad se vedení společnosti zavazuje neustále zlepšovat svůj integrovaný systém řízení společnosti, pravidelně s nimi seznamovat své zaměstnance a zajistit její dostupnost pro veřejnost.

Bezpečnost a ochrana zdraví při práci

strategie v oblasti managementu BOZP:
  • dodržování platných předpisů a jiných požadavků, které souvisí s definovanými nebezpečími BOZP ve společnosti
  • prevence v oblasti řízení rizik se zaměřením na nejrizikovější činnosti společnosti jako jsou např. práce se stavebními stroji a strojními mechanizmy a nářadím
  • prevence před úrazy a jinými poraněními
  • prevence před poškozením zdraví v důsledku působení rizikových faktorů (hluk, vibrace)
  • neustálé zlepšování pracovního prostředí a podmínek pro bezpečnou práci
  • soustavný rozvoj a zlepšování systému řízení BOZP

Kultura

Při zvyšování úrovně firemní kultury se zaměřujeme zejména na ctění tradičních hodnot, přičemž tyto hodnoty chápeme zároveň jako nepostradatelnou součást firemního úspěchu. Jsou to především:
  • zaměstnanci – jsou naším aktivem a hodnotou. Uvědomujeme si, že abychom uspěli v tvrdé konkurenci musíme neustále investovat do jejich rozvoje a odborného růstu;
  • poctivost a etika – každý obor podnikání má svá pravidla, my tato pravidla respektujeme a řídíme se jimi;
  • profesionalita – profesionální přístup chápeme jako naprostou samozřejmost, chceme-li dlouhodobě uspět musí být naše produkty a služby na špičkové úrovni;
  • klienti jako partneři – s našimi zákazníky budujeme trvalé obchodní vztahy, partnerství je založené na důvěře vycházející z odpovědnosti, spolehlivosti a vstřícného lidského přístupu;
  • ambice být nejlepší – naším cílem je úspěch, chceme být přední, úspěšná firma, která zaujímá významné postavení na tuzemském trhu;
  • podpora ekologie – podporujeme recyklaci surovin, používáme ekologické materiály a předcházíme byť i jen malým haváriím

Kvalita

strategie v oblasti managementu kvality:

všeobecně

  • dodržování právních předpisů a jiných požadavků majících vliv na kvalitu poskytovaných produktů a služeb
  • udržování a zvyšování kvality realizovaných zakázek a poskytovaných služeb,
  • rozšiřování a zvyšování kvalifikace a odborné úrovně zaměstnanců na všech úrovních,
  • optimalizace a zefektivňování organizace práce,
  • rozvoj a zlepšování QMS (systému řízení kvality).

ve vztahu k zákazníkovi

  • při budování vztahů se zákazníky klást důraz na dlouhodobou a oboustranně výhodnou spolupráci,
  • zvyšování oboustranné důvěry a úplné spokojenosti zákazníka,
  • upřednostňování osobního jednání se zákazníkem,
  • v rozhodovacím procesu řízení uplatňování vstřícnosti k požadavkům zákazníka s důrazem na co nejpřesnější specifikaci parametrů zakázky,
  • dodávání služeb a produktů v nejvyšší možné kvalitě při dodržení dohodnutých cenových podmínek a termínů.

ve vztahu k zaměstnancům

  • uplatňování a prohlubování korektních vztahů se zaměstnanci, neboť si uvědomujeme, že výkonnost a dobré jméno společnosti jsou určovány kvalitou jejích zaměstnanců,
  • rozvíjení a upevňování pocitu sounáležitosti s firmou u zaměstnanců na všech úrovních,
  • podpora týmového ducha a účast zaměstnanců na životě společnosti,
  • zaměření mzdové politiky na podporu stabilizace klíčových zaměstnanců a rozšíření prostoru pro motivaci k výkonu s ohledem k dosaženému vzdělání, kvalifikaci, odborným znalostem a dovednostem, osobní odpovědnosti s přihlédnutím k fyzické i duševní namáhavosti,
  • podpora otevřeného konstruktivního dialogu,
  • zvyšování profesionality a odborné úrovně znalostí zaměstnanců na všech úrovních,
  • vytváření podmínek pro pozitivní postoj všech zaměstnanců k otázkám kvality,
  • posilování vědomí odpovědnosti za bezpečnost při práci a ochranu vlastního zdraví.

Životní prostředí

strategie v oblasti řízení péče o životní prostředí:

  • dodržování platných předpisů a jiných požadavků souvisejících s ochranou životního prostředí,
  • minimalizace negativních dopadů na životní prostředí souvisejících s pracovními činnostmi a poskytovanými službami,
  • minimalizace produkce odpadů a jejich odpovědné třídění,
  • preventivní předcházení nežádoucím situacím nebo haváriím, které by mohly mít negativní dopad na životní prostředí,
  • snižování energetické náročnosti používaných technologií,
  • neustálý rozvoj a zlepšování environmentálního profilu.