Administrativní pracovník – pracoviště Praha Běchovice

Zpět na seznam pozic

Hledáme kolegyni / kolegu se smyslem pro detail, který si vezme na starosti administrativní záležitosti rodinné společnosti. Čeká Vás pečlivá práce s kolegy z finančního, obchodního i realizačního oddělení. Pokud máte rádi pestrou práci v kanceláři, bude nám potěšením Vás přivítat v našem kolektivu.

Délka pracovního poměru

Pozici nabízíme na dobu určitou s možností prodloužení.

Místo pracoviště

Českobrodská 628, Praha

Požadavky

- min. SŠ vzdělání s maturitou
- vzdělání ekonomického / technického směru je výhodou, pozice je ale vhodná i pro šikovné absolventy
- uživatelská znalost práce na počítači – pokročilá úroveň práce s MS Office (Word, Excel)
- výhodou: znalost práce v programu Helios, ASPE a KROS
- základní znalost účetnictví / fakturace
- pečlivost, důslednost a svědomitost
- aktivní přístup a ochota učit se
- samostatnost a zodpovědnost
- řidičský průkaz skupiny B

Náplň práce

- evidence smluv o dílo, příprava zjišťovacích protokolů, soupisů prací, komunikace s investorem
- vystavení objednávek, evidence došlých a vydaných objednávek
- vystavení faktur, evidence přijatých a vydaných faktur
- evidence stavu fakturace svěřených zakázek – ve spolupráci s kolegy

Zaměstnanecké benefity

Stravenky, 5 týdnů dovolené, „sickdays“ – 2 dny ročně, firemní akce, kurzy a školení

Nástupní plat

Výše nástupní hrubé mzdy bude stanovena dohodou při osobním pohovoru s ohledem na dosaženou praxi a zkušenosti.

Termín nástupu

Nástup je možný ihned.

Kontaktní osoba

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zasílejte své životopisy spolu s motivačním dopisem na email eva.hadravova@monzas.cz.
Do předmětu prosím uveďte ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK PRAHA.